سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

از بخت بد، بیش‌تر مدیران نمی دانند باید چه کنند تا سازمانی سالم پدید آورند..(پاتریک لنچیونی)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : فروشگاه‌های زنجیره‌ای؛ ناقوس‌ها برای که به صدا در می‌آیند؟

Article Title:
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
فروشگاه‌های زنجیره‌ای؛ ناقوس‌ها برای که به صدا در می‌آیند؟
نوشته علی عیاری
ظهور فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي را نبايد به‌عنوان يك فعاليت نوظهور و عادي اقتصادي در كشور تلقي كرد. در دنيا نيز با ظهور و افزايش سهم اين فروشگاه‌ها در تجارت شاهد تغييرات چشمگيري در اقتصاد و دنياي دادوستد بوده‌ايم.
در اين مقاله ضمن تشريح نظام‌هاي توزيع سنتي و مدرن و مرور سابقه اين فروشگاه‌ها در گذشته تجاري كشورمان به زيرساخت‌هاي اصلي اين فروشگاه‌ها نيز اشاره شده تا سرمايه‌گذاراني كه اقدام به تاسيس اين بنگاه‌ها مي‌كنند از كنار آن‌ها ساده عبور نكنند.
بخش اصلي اين نوشتار به تاثير اين فروشگاه‌ها بر فضاي تجارت داخلي، شركت‌هاي توزيع و پخش كالا، شركت‌هاي بزرگ توليدي يا وارد‌كننده با نام‌هاي تجاري مشهور و نيز شركت‌هاي كوچك و متوسط با نام‌هاي تجاري نه‌چندان قوي و نيز به تاثير آن‌ها بر سبك زندگي مصرف‌كنندگان پرداخته است.
تاثيراتي كه اگر فعالان اقتصادي و حتا خود فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي به آن‌ها توجه نكنند به سرنوشت پيشينيان خود در ساير كشورها دچار خواهند شد.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network