سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

برخی از کارشناسان معتقدند هر پیام دست‌کم باید شش بار شنیده شود تا مخاطب آن را پذیرفته و نهادینه کند..(پاتریک لنچیونی)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : بازاریابی گزینشی

Article Title:
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
بازاریابی گزینشی
نوشته دکتر احمد روستا
گرايش به بازاريابي اختصاصي، تخصصي و فوق‌تخصصي، انفجار گرايش‌ها و گزينه‌ها در بازارهاي مجازي و معمولي، پيدايش شركت‌هاي نوبنيان و دانش‌بنيان، كاهش چشمگير وفاداري، خريداران بسيار آگاه، هوشمند و پرتوقع، دشوار شدن جلب توجه و جذب و حفظ مشتريان و افزايش هزينه‌ها و كاهش منافع و گوناگوني و دگرگوني دائم نيازها، نيازمندان و شرايط دادوستد و بازارها، باعث شده‏اند تا رويكرد بازاريابي گزينشي كه مبتني بر گزينش درست بازارها و مشتريان و «كشف، خلق، عرضه و تقويت» گزينه‌هاي رقابتي است به‌عنوان رويكردي مخير و ارزنده، مطرح شود.
بازاريابي گزينشي و گزينه‏ها، راهبردي پاسخگو به مشتريان گزينش‌يافته، معين، مشخص، خاص، تخصصي و اختصاصي است كه خواستار توجه وي‍ژه و جذابيت‌ها و مزيت‌هاي متفاوت هستند. اين ويژگي بازاريابي گزينشي، دقت و صحت در گزينش‌ها و نيز گزينه‌يابي و گزينه‌سازي مبتني بر معيارهاي خريد بازار و مشتريان است.
بازاريابي گزينشي با گزينه‏هاي هفتگانه «متنوع، متغير، متناسب، ممتاز، متمايز، مطلوب و متفرقه» باعث تقويت رقابتمندي، افزايش رضايتمندي و گذار از بازاريابي عمومي به بازاريابي تخصصي و فوق تخصصي و اختصاصي مي‌شود.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network