سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

آدم نادان دلایل خود را برای من می‌شمارد، آدم دانا با دلایل خود مرا قانع می‌سازد..(رابرت میلر، مری لین پینکوس)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  انتشار كتاب «چهار فرمول جادویی فروش»

انتشار كتاب «چهار فرمول جادویی فروش» The Sales Acceleration Formula
در فروش مدرن، رابطه‌ی میان خریدار و فروشنده بیش‌تر مانند رابطه‌ی میان بیمار و پزشک است.
فرازهایی از کتاب:

*فرمول ایده‌آل استخدام کادر فروش برای هر شرکت فرق می‌کند. ولی فرآیند مهندسی این فرمول یکسان است.
*انتخاب درست و پرورش نیروی انسانی در شرکت‌های جهانی، مهم‌ترین عامل موفقیت در فروش است.
* آمار نشان می‌دهد که فروشندگانی که باهوش و پشتیبان مشتری هستند به‌مراتب موفق‌تر از افرادی هستند که به خریدار فشار وارد کرده و تهاجمی عمل می‌کنند.
*یک فروشنده موفق همیشه کنجکاو است. فروشنده‌ی کنجکاو کسی است که سوالات خوبی مطرح کرده، شنونده‌ی ماهری است و در مورد علایق خریدار کاوش می‌کند.
*خریداران به فروشندگانی روی خوش نشان می‌دهند که به نیازهای آن‌ها احترام بگذارند و باهوش و پشتیبان باشند.
* امروزه فروش دیگر حفظ کردن لیست قیمت‌ها، به‌خاطر سپردن سناریوی فروش تلفنی و یا پاسخ به ده ایراد اول مشتریان نیست. او باید مشاور مورد اعتماد مشتری باشد.
*فروشندگان باید تیزبینی و توجه بالایی داشته باشند تا اهداف مشتریان خود را بشناسند. فروشندگان باید بتوانند پیام محصول خود را به‌گونه‌ای به گوش مشتری برسانند که وی راه حل مشکلات خود را در آن بیابد.
*مدل جدید فروش ایجاب می‌کند تا فروشنده بتواند خود را جای مشتری‌اش بگذارد.
*علاقه دانشجویان برتر به حرفه‌ی فروش در حال افزایش است. آن‌ها می‌بینند که بسیاری از مدیران ارشد شرکت‌های برتر و کارآفرینان، کارشان را از فروش شروع کرده‌اند.




مقدمه ناشر:


فروش علم است یا هنر؟

شاید تاکنون برای بسیاری باور این که فروش یک علم است بسیار سخت بود و بیش‌تر به عنوان یک هنر یا یک حرفه به آن نگاه می‌شد. ولی امروزه با تدریس فروش به عنوان یک علم در دانشگاه‌های جهان، این ناباوری جای خود را به یک باور عمومی داده است که: «فروش هم علم است و هم هنر».
مارک روبرگ، با ذهنیت علمی یک دانش‌آموخته‌ی رشته مهندسی در دانشگاه ام‌آی‌تی، و با آموخته‌هایش در مسئولیت «تجهیز تیم فروش» در شرکتی نوپا، جنبه‌هایی از علم فروش را در کتاب «چهار فرمول جادویی فروش» به نگارش درآورده است. وی در این کتاب «فرمول استخدام تیم فروش»، « فرمول آموزش فروش»، «فرمول مدیریت فروش» و «فرمول ایجاد تقاضا» را برای آنانی که خواستار رشد شگرف فروششان هستند شرح می‌دهد.
رهنمود روبرگ برای انتخاب تیم فروش چنین است که افراد باهوش، کنجکاو، کاوشگر، خلاق و پایبند به اخلاق می‌توانند کاندیداهای مناسبی برای جذب در واحد فروش باشند. مجموعه‌ی این ویژگی‌هاست که فروشنده‌ای موفق را می‌سازد؛ فروشنده‌ای که صبورانه به گفته‌های مشتری گوش می‌دهد، کنجکاوانه نیازهای حتا ناگفته‌ی مشتری را کنکاش می‌کند، هوشمندانه راه حل‌هایی خلاقانه برای پاسخگویی به نیازهای مشتری می‌یابد، و به عنوان مشاوری امین و راستگو به وی پیشنهادهایی ارایه می‌کند. به باور روبرگ، چنین فروشنده‌ای نقش پزشک مورد اعتمادی را دارد که بیمار برای تشخیص و درمان بیماری‌اش به وی مراجعه می‌کند و مشتاقانه رهنمودهایش را می‌پذیرد. در این رابطه در کتاب آمده است:
وقتی پزشک از شما سوالی می‌کند، به او حقیقت را می‌گویید چون مدرک پزشکی او را روی دیوار می‌بینید. او مشکل شما را شناسایی کرده و وقتی نسخه‌ای را برای شما تجویز می‌کند، در به‌کارگیری آن تردید نمی‌کنید یا درخواست تخفیف نمی‌کنید.
فروشندگان پایبند به اخلاق حرفه‌ای، مورد احترام مشتریان خواهند بود و تصویر ناشایسته‌ای که فروشندگان کلک‌باز، مکار و غیراخلاقی از این حرفه در ذهن جامعه می‌سازند را پاک می‌کنند. خوشنامی و تصویر ذهنی مثبت و سازنده‌ای که از این حرفه در ذهن جامعه و خود این فروشندگان ساخته می‌شود، چنان‌چه صائب تبریزی می‌گوید، دلبستگی آنان به کارشان را روزافزون می‌سازد:
رهنوردانی که بردارند بار از دوش خلق
سینه چون کشتی به دریا بی‌محابا می‌زنند
در سازمان‌های موفق، فروشندگان برای شناخت نیاز مشتریان و پاسخگویی هوشمندانه به آن‌ها آموزش می‌بینند. این‌گونه سازمان‌ها ارزیابی از فروشندگان را بر پایه میزان درآمدی که ایجاد می‌کنند قرار نمی‌دهند، بلکه ارزش آنان را در توانمندی آن‌ها در حرکت دادن سازمان به سمت انطباق محصول با بازار می‌دانند.
سازمان فرهنگی فرا امید دارد که دیدگاه علمی و نوین نویسنده این کتاب و رهنمودهای ارزشمند مترجم گرامی، که خود کارشناس، مدرس و مشاور صاحب‌نام و باتجربه‌ای در زمینه فروش و بازاریابی در ایران می‌باشند، راه‌گشای همه مدیران به‌ویژه مدیران فروش و بازاریابی کشورمان باشد. امید که به کار بستن این رهنمودها حرفه فروش را در کشور به جایگاهی که باید، برساند.


                                                                                                        دکتر فریبا لطیفی
                                                                                                            مدیرعامل  


شناسنامه کتاب:


نويسنده: مارک روبرگ  
مترجمان: علی عیاری
تعداد صفحات: 185

چاپ اول: 1398
شابک:1-62-6092-600-978
قطع:  رقعی
جلد:  شوميز
حامی فرهنگی: شرکت کشت و صنعت روژین تاک


 تلفن سفارشات 88880700 الي 88880702

https://t.me/sazmanefara

چهار فرمول جادویی فروش

مرجع: سایت سازمان مدیریت فرا
آخرین اخبار فرا
- انتشار كتاب « نود روز نخست »
- انتشار كتاب «تا بی‌کران توانمندی‌‌ها »
- انتشار كتاب «چهار فرمول جادویی فروش»
- انتشار كتاب «کشتی را هدایت کن»
- انتشار كتاب «اِم‌بی‌اِی درعمل»


تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network