سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

با کار زندگی کنیم، از کار لذت ببریم..(استفان لاندین، هری پل، جان کریستنسن)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  انتشار كتاب «مدیریت فروش»

كتاب «مدیریت فروش » Sales Management 
رمز سود‌آوری بالا در هر کسب‌وکار،
جریان پایدار فروش به مشتریان خوشنود است...
فرازهایی از کتاب:

*بسیاری از مدیران برتر بزرگ‌ترین شرکت‌ها، از حرفه مدیریت فروش ترقی کرده و در جهانِ رقابتی فروش شهرت یافته‌اند.
*فرد صبور و ماهر در روابط انسانی می‌تواند کارکنان فروش و فروشندگان را مدیریت و نظارت کند.
*یک مدیر فروش باید هم‌زمان دوست، مشاور مورد اعتماد، فرمانده‌ای سخت‌گیر و مدیری کار‌محور و اثرگذار باشد.
*بیش‌تر مشکلات مدیران فروش در مرحله نخست، ناشی از فروشندگان نامناسب می‌باشد.
*مهم‌ترین وظیفه یک مدیر فروش، انتخاب، جلب و استخدام فروشنده‌های خوب است.
*هرچه در ابتدای استخدام فرد وقت بیش‌تری صرف کنید، زمان لازم برای آموزش، تربیت، مدیریت، ایجاد انگیزه و سرپرستی داوطلب پس از شروع به کار، کوتاه‌تر خواهد بود.
*شرکت‌های پرسود، فروشندگان جدید را پیش از آغاز به کار، شش تا دوازده هفته و گاهی بیش‌تر آموزش می‌دهند.
*هر حرف یا عملی که منجر به اعتماد به نفس و احترام فروشندگان به خودشان بشود، حس ارزشمندی، اشتیاق و توانمندی آن‌ها را در برابر مشتری افزایش خواهد داد.
*یک کلام یا نگاه منفی شما می‌تواند سودمندی فرد را برای کل روز کاهش دهد. در نقش مدیر فروش، همیشه مثبت و حامی باشید.
*مهم‌ترین کار در فروش، تماس تلفنی یا رو در رو با مشتریان خوب و احتمالی است. وظیفه شما به عنوان مدیر فروش این است که اطمینان یابید فروشندگان زمان بیش‌تری را صرف این امور می‌کنند.



مقدمه ناشر:


راستی آموز، بسی جوفروش هست    در این کوی، که گندم‌نماست «پروین»
در فرهنگ و ادبیات ما اصطلاح «گندم‌نمایِ جوفروش» بسیار به‌کار می‌رود که صفتی نکوهیده‌ برای یک فروشنده است؛ فروشنده‌ی مشتری‌فریبی که سبب بی‌اعتمادی بین فروشنده و خریدار می‌شود. اعتماد پایه‌ی هر ارتباط پایدار است و مانند چسبی است که دو طرف هر رابطه را به هم پیوند می‌دهد. فروش، رابطه بین فروشنده و خریدار است و صاحب‌نظران بر این باورند که «اعتماد، چسب فروش است». هر فرآیند فروش، با برقراری یک ارتباط بین خریدار و فروشنده آغاز می‌شود و با جلب اعتماد خریدار، به فروشی موفق می‌انجامد. پایبندی به این رابطه‌ی اعتمادآفرین و نیوشیدن پند نظامی، فروش‌های آینده را نیز برای یک فروشنده تضمین می‌کند.
ز بهر سود خود این پند بنیوش         متاعی کان بنخرند از تو، مفروش
بنابراین، فروشنده خوب کسی است که می‌تواند با فراهم آوردن یک شرایط برد-برد، مشتری را برای خرید مشتاق سازد و نه این‌که مشتری را بفریبد و کالای ناخواسته‌ای را به او «قالب» کند.
مهارت حل‌مساله، برای فروشنده مهارتی بایسته است. فروشنده باید بتواند دریابد که مشتری برای خرید یک کالا یا خدمت، به دنبال پیدا کردن راه حل برای چه مشکلی است. بنابراین لازم است تا فروشنده نیاز واقعی یک مشتری را پیدا کند و با فروش کالا یا خدمتی مناسب، بتواند نیاز مشتری را با بهترین شرایط پاسخ گوید.
برایان تریسی که خود مشاور برجسته‌‍‌‌‌ای در زمینه فروش است، در کتاب «مدیریت فروش» به مدیران فروش یادآور می‌شود که «به فروشندگان امکان دهید تا با قرار گرفتن در جایگاه مناسب، محصولات و خدمات مناسب را به مشتریان مناسب آن‌ها بفروشند تا بتوانند بهترین عملکرد خود را ارایه دهند». وی در این کتاب، راهکارهایی کاربردی برای مدیران فروش ارایه می‌دهد و با اشاره به یافته‌های پژوهش‌ها یادآور می‌شود که «تمام شرکت‌های موفق، نیروهای فروش برجسته دارند». تریسی مدیریت فروش را «مهارت کلیدی» در سازمان‌ها برمی‌شمارد و پرورش مدیران فروش برجسته را نیاز اصلی هر کسب‌وکار سودآور و موفق می‌داند.
نویسنده، بیش‌ترِ مشکلات فروش در یک سازمان را ناشی از فروشندگان نامناسب می‌داند و به مدیران گوشزد می‌کند که باشتاب به گزینش کارکنان فروش نپردازند؛ چراکه اشتباه در آن پرهزینه است. انتخاب فرد مناسب، فراهم آوردن آموزش مناسب، و ایجاد و حفظ انگیزه در کارکنان فروش، سه عامل اساسی برای داشتن یک واحد فروش موفق در سازمان است.
یافته‌های پژوهش‌ها نشان می‌دهد که شرکت‌های سودآور برای انتخاب کارکنان فروش، مراحل گزینشِ پرشماری دارند. همچنین این شرکت‌ها فروشندگان جدید را پیش از آغاز به کار، ماه‌ها آموزش می‌دهند و پس از آن نیز رقم‌های چشمگیری را برای آموزش پیوسته‌ی این فروشندگان سرمایه‌گذاری می‌کنند.  
سازمان فرهنگی فرا خواندن این کتاب را به همه مدیران و به‌ویژه مدیران فروش پیشنهاد می‌کند. مدیرانی که می‌دانند فروش، رگ حیاتی هر کسب‌و‌کاری است و به گفته‌ی مولانا، رونق بازارشان در دست فروشندگان شایسته است.
بگو شکرفروش شکرین را            که تا رونق دهد بازار ما را
دکتر فریبا لطیفی
مدیرعامل


شناسنامه کتاب:


نويسنده:  برایان تریسی           
مترجم: فریبا یاوری                                                                                   
تعداد صفحات: 128

چاپ اول: 1397
شابک:5-48-6092-600-978
قطع:  رقعی
جلد:  شوميز
حامی فرهنگی: موسسه خیریه مهرگیتی
قیمت:  12500 تومان 

 تلفن سفارشات 88880700 الي 88880702

https://t.me/sazmanefara

كتاب مدیریت فروش

مرجع: سایت سازمان مدیریت فرا
آخرین اخبار فرا
- انتشار كتاب «با چرا آغاز کنید»
- انتشار كتاب «رهبران موفق»
- انتشار كتاب «آن‌چه اکنون مهم است»
- سفیر اندیشه های نوین مدیریت جاودانه شد
- انتشار كتاب «مذاکره اثربخش »


تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network