سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

علت آن‌که متولد شدیم و به این دنیا آمده‌ایم این است که اثری ماندگار و جاویدان از خود در دنیا بگذاریم..(استفان لاندین، هری پل، جان کریستنسن)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  انتشار كتاب «از صفر به یک»

كتاب «از صفر به یک» zero to one  آموزه هایی برای موفقیت شرکت های نوپا، یا ساختن آینده...
وظیفه امروز ما، یافتن شیوه ای یکتا برای خلق چیزهای جدیدی است که آینده را متفاوت و بهتر خواهند کرد،‌ یعنی همان رفتن از صفر به یک.

فرازهایی از کتاب:


*كتاب " از صفر به يك" درباره نحوه تاسيس شركت هايي است كه چيزهاي جديدي خلق مي كنند.
*ما با خلق فن آوري هاي جديد، نحوه كاركرد دنيا را بازنويسي مي كنيم.
*چالش امروز ما، تصور و خلق فن آوري هاي جديدي است كه قرن بيست و يكم را نسبت به قرن بيستم، آرام تر شكوفاتر كنند.
*در سازمان هاي بزرگ،خلق چيزهاي جديد دشوار است. سلسه مراتب هاي ديوان سالار به كندي حركت مي كنند و منافع نهادينه شده مانع مخاطره پذيري مي شوند.
*هر كسب و كاري دقيقا به اندازه اي موفق است كه بتواند كاری را انجام دهد كه ديگران از پس انجام آن برنيامده اند.
*رقابت ما را وا مي دارد تا بر فرصت هاي گذشته، بيش از اندازه تاكيد كنيم و احمقانه كارهايي را تكرار كنيم كه در گذشته موثر واقع مي شدند.
*يك كارآفرين نمي تواند از مزيت مقياس بزرگ بهره مند شود، مگر اين كه برنامه هايش را در مقياسي كوچك آغاز كرده باشد.
*شركت شما به چيزي بيش از فروش محصول نياز دارد، شما بايد شركت خود را به كاركنان و سرمايه گذاران نيز بفروشيد.
*قدرت پردازش هريك از گوشي هاي هوشمند امروزي، هزاران بار بيش تر از رايانه هايي است كه انسان را به كره ماه بردند.
*تا زماني كه شركت به خلق چيزهايي جديد مشغول است، حياتش ادامه مي يابد، و با توقف خلق چيزهاي جديد، مرگش آغاز مي شود.



مقدمه ناشر:

برای اینکه زندگی بشری بتواند ادامه یابد، ما به شیوه کاملا نوینی از اندیشیدن نیاز داریم.                  انیشتین
تمدن بشری مدیون قابلیت و توانایی آفرینندگی انسان است. تمامی دستاوردهای آدمی در درازای تاریخ شامل اختراعات، فناوری ها، تولیدات، هنر، ادبیات، موسیقی، علوم، همه و همه جلوه های گوناگون آفرینندگی انسانند و نشان از خلاقیت او دارند.
انسان موجودی است که می تواند ایده ها، وسایل، و مفاهیم نو بیافریند و نیست ها را به هست ها، نبودها را به بودها و صفرها را به یک ها تبدیل کند. کارآفرینی، جلوه ای از آفرینندگی انسان است و کارآفرین کسی است که با نگاهی پرسشگر دنیای اطراف خود را می نگرد، جای خالی فرآورده یا خدمتی را می بیند و تلاش می کند تا آن نبودن را به بودن بیاورد. کارآفرینی، حرکت از صفر و رسیدن به یک است.
کتاب «از صفر به یک»، نوشته کارآفرینی است که تجربه آفرینش چندین سازمان  نوپای موفق، از جمله پِی پَل را در کارنامه کاری خود دارد و در این کتاب، تجربه ها و رازهای موفقیت خود را با خواننده در میان می‌گذارد. وی برای کسب پیروزی در راه اندازی یک کسب وکار نو، به جای کار فردی، کارآفرینی تیمی را پیشنهاد می کند و تاکید دارد که در تیم های کارآفرین، در کنار قابلیت های تخصصی و فنی، لازم است تا از وجود قابلیت های بازاریابی و فروش نیز در میان اعضای تیم اطمینان حاصل شود.
مهم ترین موضوعی که نویسنده در کتاب بر آن پا می فشارد، این است که تقلید از کار دیگران و ورود به بازارهای رقابتی و یا بهبود نسبی آنچه که تا به حال بوده است، کارآفرینان را به جایی نخواهد رساند؛ بلکه امروز، کارآفرینی پیروز خواهد بود که با ایجاد یک شرکت نوپا بتواند خدمت یا محصولی کاملا نو را ارایه کند و از امتیاز بازاری انحصاری استفاده برد. وی در این زمینه می‌نویسد: «بهترین بازار هدف برای یک شرکت نوپا، گروه کوچکی از افراد خاص هستند که هیچ رقیبی به آن‌ها خدمات ارایه نمی‌کند.»
نویسنده بر این باور است که امروزه آخرین بودن، مهم تر از اولین بودن است و دلیل خود را چنین توضیح می دهد که: «اولین بودن، یک تاکتیک است نه یک هدف. آخرین بودن بسیار مهم‌تر است، به این معنا که آخرین توسعه و تحول عظیم را در بازاري خاص انجام دهید و سال‌ها و حتا دهه‌ها از سود انحصاری آن بهره‌مند شوید. راه انجام این کار هم این است که بر گوشه‌ای از بازار مسلط شوید و مقیاس خود را تا مرز چشم‌اندازهای جاه‌طلبانه خود، گسترش دهید.»
نتیجه پایانی از کتاب چنین است که انسان با نوآوری و خلق فناوری های جدید می تواند از رقابت بر سر منابع محدود بکاهد. بنابراین برای ساختن آینده‌ی بهتر برای نسل امروز و سپردن دنیایی بهتر به نسل آینده باید آفریننده باشیم و از نیست، هست بسازیم.
سازمان فرهنگی فرا امید دارد که این کتاب بتواند راهنمایی برای کارآفرینان کشورمان باشد؛ برای آنانی که می خواهند نقشی در ساختن آینده ای بهتر برای مردمان کشورشان و جهان داشته باشند، زیرا که به گفته ی گری همل باور دارند که:
«آينده در حال ساخته شدن است؛ با شما، يا بدون شما.»

دکتر فریبا لطیفی
مدیرعامل





شناسنامه کتاب:

نويسنده: پیتر تیل با همکاری بلیک مسترز
مترجم: دکتر احمد عیسی خانی

تعداد صفحات:
232
چاپ اول:  1396
شابک: 9-40-6092-600-978
قطع:  رقعی
جلد:  شوميز
حامی فرهنگی: بانک صنعت و معدن
قیمت:  16500 تومان 

 تلفن سفارشات 88880700 الي 88880702

كتاب از صفر به يك Zero to One

مرجع: سایت سازمان مدیریت فرا
آخرین اخبار فرا
- انتشار كتاب «کشتی خود را هدایت کن»
- انتشار كتاب «از صفر به یک»
- انتشار كتاب «بهشت کارکنان»
- انتشار كتاب «اصول دراکر»
- انتشار كتاب «تیم شوید!»


تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network