سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

هرقدر بازاری شلوغ‏تر و مشتریانی مشغول‏تر داشته باشید، بیش‏تر به گاو بنفش نیاز دارید..(ست گادین)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  انتشار كتاب «ناگفته های نام های تجاری بزرگ»

كتاب «ناگفته های نام های تجاری بزرگ»(برند) توسط نشر فرا منتشر شد...
نام تجاری یک اسم نیست، یک فعل است

فرازهایی از کتاب:


- با تغییرات وسیع در اقتصاد و تکنولوژی، نگاه سنتی به نام تجاری در دنیای امروز در حال زوال است.


- تفاوت نگاه مدرن و سنتی به نام تجاری هرروز واضح تر می‌شود. این کتاب مفاهیم نوینی را در این‌باره ارایه خواهد کرد.


- نام تجاری آن چیزی نیست که شما ادعا می‌کنید، بلکه چیزی است که در عمل انجام می‌دهید.


- مدیرانِ نام‌های تجاری بزرگ برای شکل دادن به انتظارات مشتریان و جذب آن‌ها، نام تجاری را در مرکز استراتژی‌های بازار قرار می‌دهند.


- نام‌های بزرگ تجاری توانسته‌اند فرهنگ مشتریان و شرکت را در هم بیامیزند.


- مدیران نام‌های بزرگ تجاری باید بزرگ فکر کنند؛ ولی در عین حال می‌باید به جزییات هم توجه کنند.


- مثال همه‌ کاره و هیچ کاره مناسب نام‌های تجاری شکست‌خورده است.


- مشتریانِ فردا انتظار دارند که نام تجاری برای آن‌ها منبع الهام بوده و بیانگر ارزش‌های آن‌ها باشد؛ و به آن‌ها شادی و غرور بدهد.


- نام‌های تجاری قوی به دنبال کسب سهم از قلب و از فکر مشتریان خود هستند.


- مشهور شدن نام تجاری زمان‌بر است و هیچ نام تجاری یک‌شبه به اوج نرسیده است.


- یکی از نشانه‌های نام‌های بزرگ تجاری این است که حتا بازنشستگان شرکت نیز از اینکه در اعتلای آن نقش داشته‌اند احساس غرور می‌کنند.


شناسنامه کتاب:


تعداد صفحات:
224

چاپ اول:  1395
شابک: 9786006092300
قطع: رقعی
جلد: شوميز
نویسنده: دنیس لی یون  
مترجم: علی عیاری
حامی فرهنگی: شرکت پردازش موازی سامان
قیمت: 13500 تومان 


تلفن سفارشات 88880700 الي 88880702

مرجع: سایت سازمان مدیریت فرا
آخرین اخبار فرا
- انتشار كتاب «اصول دراکر»
- انتشار كتاب «تیم شوید!»
- انتشار كتاب «انقلاب خرده فروشي»
- انتشار كتاب «امتیازنامه منابع انسانی»
- انتشار كتاب «گفتاری بر بهترین های مدیریت- جلد دوم»


تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network