سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

همین که باورکردن چیزی را انتخاب کنید یا به باور آن برسید، میلی به دست‏کشیدن از آن ندارید..(ارول موریس)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  انتشار كتاب «ایده اثربخش»

كتاب «ایده اثربخش» (چگونه اندیشه و پیام خود را به تنور ذهن دیگران بچسبانیم) توسط نشر فرا منتشر شد...
چرا برخی از اندیشه ها و پیام ها پیروز می شوند و برخی شکست می خوردند؟....

انتشار نخستين چاپ كتاب «ایده اثربخش» تحت عنوان فرعي (چگونه اندیشه و پیام خود را به تنور ذهن دیگران بچسبانیم) توسط سازمان فرهنگي فرا در فروردین ماه 1394.

چگونه است که برخی از ایده ها پا مي گیرند، پرورش مي یابند و مي مانند ولی برخی دیگر در نطفه خفه شده و مي میرند؟ و چگونه مي توانیم شانس ماندگاری ایده های ارزشمند را افزایش دهیم؟

این کتاب به پاسخگویی به این دو پرسش اساسی مي پردازد؛ موضوع ارزنده و بی پیشینه ای که آموزگاران، استادان دانشگاه، مدیران، نویسندگان، رسانه های همگانی و دیگر گروهها بدان سخت نیازمندند.

چگونه مي توانیم اندیشه ها و پیامهای خود را به گونه ای تدوین کنیم که به آسانی مورد پذیرش مخاطبان قرار گرفته و در خاطرها ماندگار شود؟ پاسخ نویسندگان کتاب چنین است:

اگر مي خواهید اندیشه و پیام شما از سوی مخاطبان پذیرفته شده و به تنور ذهن آنان بچسبد، باید آن را با این شش ویژگی تدوین کنید: ساده، جالب توجه، بخاطر ماندنی، باورکردنی، مهم، و عمل برانگیز. کتاب
«ایده اثربخش» روش های پیاده سازی اين قوانین ششگانه را در محیط کار و زندگی به خواننده مي آموزد.

فرازهايي از كتاب:


  • چگونه اندیشه و پیام خود را بپرورانیم و به تنور ذهن دیگران بچسبانیم تا در این دنیای پیچیده، پیروز و پذیرفته شوند؟
  • بهره گیری از داستان ‏ها در تدوین پیام، دو اثر شگفت ‏انگیز دارد: شبیه‏ سازی و الهام‏ بخشی.
  • اگر چندین هدف با هم برگزینید، انگار هیچ هدفی برنگزیده ‏اید.
  • استفاده از زبان عینی و ملموس و بهره‌گیری از داستان‌ها بهترین راه جاانداختن و شناساندن راهبرد به همه همکاران است.
  • رهبران باید راهبردها را به چشم یک فرایند دو‌سویه ببینند: گام نخست گزینش یک راهبرد درست و خوب است؛ گام دوم رواج و گسترش آن‏ست، به گونه‌ای که حالت زبان و کلمات روزمره سازمان را به خود بگیرد. هر دو گام ضروری هستند.
  • آموزش و پروش به معنای پُر کردن یک انبان نیست، بلکه برافروختن یک آتش در ذهن دانش آموز است.
  • اگر شما ناچار شوید تا یک مطلب را ده بار برای شنونده تکرار کنید، نشان از آن دارد که اندیشه و پیام شما درست شکل نگرفته است.
  • هرکدام از ما با بینشی درست و پیامی درست، می‌تواند اندیشه‌اش را خورَند پذیرش و ماندگار سازد.


    •     نويسندگان: چیپ هیت و دان هیت
    •     مترجم: دكتر عبدالرضا رضایی نژاد
    •     حامي فرهنگي: بانک صنعت و معدن
    •     خصوصيات چاپ: قطع رقعي - فروردین ماه 1394
    •     تعداد صفحه: 252
    •     قيمت: 13900 تومان



[خريد با 10% تخفيف]
تلفن سفارش: 88880700 الي
88880702

Made to Stick
مرجع: سایت سازمان مدیریت فرا
آخرین اخبار فرا
- انتشار كتاب «گفتاری بر بهترین های مدیریت- جلد دوم»
- انتشار كتاب «گفتاری بر بهترین های مدیریت- جلد اول»
- انتشار كتاب «چگونه می توان مدیرعامل شد»
- انتشار كتاب «ناگفته های نام های تجاری بزرگ»
- چای را با هم بودیم!


تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network