سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

سیاست‌بازی نتیجه‌ی حل نشن مسائل در عالی‌ترین رده‌ی سازمان است..(پاتریک لنچیونی)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  انتشار كتاب «ایده اثربخش»

كتاب «ایده اثربخش» (چگونه اندیشه و پیام خود را به تنور ذهن دیگران بچسبانیم) توسط نشر فرا منتشر شد...
چرا برخی از اندیشه ها و پیام ها پیروز می شوند و برخی شکست می خوردند؟....

انتشار نخستين چاپ كتاب «ایده اثربخش» تحت عنوان فرعي (چگونه اندیشه و پیام خود را به تنور ذهن دیگران بچسبانیم) توسط سازمان فرهنگي فرا در فروردین ماه 1394.

چگونه است که برخی از ایده ها پا مي گیرند، پرورش مي یابند و مي مانند ولی برخی دیگر در نطفه خفه شده و مي میرند؟ و چگونه مي توانیم شانس ماندگاری ایده های ارزشمند را افزایش دهیم؟

این کتاب به پاسخگویی به این دو پرسش اساسی مي پردازد؛ موضوع ارزنده و بی پیشینه ای که آموزگاران، استادان دانشگاه، مدیران، نویسندگان، رسانه های همگانی و دیگر گروهها بدان سخت نیازمندند.

چگونه مي توانیم اندیشه ها و پیامهای خود را به گونه ای تدوین کنیم که به آسانی مورد پذیرش مخاطبان قرار گرفته و در خاطرها ماندگار شود؟ پاسخ نویسندگان کتاب چنین است:

اگر مي خواهید اندیشه و پیام شما از سوی مخاطبان پذیرفته شده و به تنور ذهن آنان بچسبد، باید آن را با این شش ویژگی تدوین کنید: ساده، جالب توجه، بخاطر ماندنی، باورکردنی، مهم، و عمل برانگیز. کتاب
«ایده اثربخش» روش های پیاده سازی اين قوانین ششگانه را در محیط کار و زندگی به خواننده مي آموزد.

فرازهايي از كتاب:


  • چگونه اندیشه و پیام خود را بپرورانیم و به تنور ذهن دیگران بچسبانیم تا در این دنیای پیچیده، پیروز و پذیرفته شوند؟
  • بهره گیری از داستان ‏ها در تدوین پیام، دو اثر شگفت ‏انگیز دارد: شبیه‏ سازی و الهام‏ بخشی.
  • اگر چندین هدف با هم برگزینید، انگار هیچ هدفی برنگزیده ‏اید.
  • استفاده از زبان عینی و ملموس و بهره‌گیری از داستان‌ها بهترین راه جاانداختن و شناساندن راهبرد به همه همکاران است.
  • رهبران باید راهبردها را به چشم یک فرایند دو‌سویه ببینند: گام نخست گزینش یک راهبرد درست و خوب است؛ گام دوم رواج و گسترش آن‏ست، به گونه‌ای که حالت زبان و کلمات روزمره سازمان را به خود بگیرد. هر دو گام ضروری هستند.
  • آموزش و پروش به معنای پُر کردن یک انبان نیست، بلکه برافروختن یک آتش در ذهن دانش آموز است.
  • اگر شما ناچار شوید تا یک مطلب را ده بار برای شنونده تکرار کنید، نشان از آن دارد که اندیشه و پیام شما درست شکل نگرفته است.
  • هرکدام از ما با بینشی درست و پیامی درست، می‌تواند اندیشه‌اش را خورَند پذیرش و ماندگار سازد.


    •     نويسندگان: چیپ هیت و دان هیت
    •     مترجم: دكتر عبدالرضا رضایی نژاد
    •     حامي فرهنگي: بانک صنعت و معدن
    •     خصوصيات چاپ: قطع رقعي - فروردین ماه 1394
    •     تعداد صفحه: 252
    •     قيمت: 13900 تومان



[خريد با 10% تخفيف]
تلفن سفارش: 88880700 الي
88880702

Made to Stick
مرجع: سایت سازمان مدیریت فرا
آخرین اخبار فرا
- انتشار كتاب «پیروزی پایدار»
- انتشار كتاب «دست به کار شوید»
- انتشار كتاب «پیشگامان»
- انتشار كتاب «کشتی خود را هدایت کن»
- انتشار كتاب «از صفر به یک»


تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network