سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

می‌توانید روش انجام دادن کارتان را انتخاب کنید، حتی اگر حق انتخاب نوع کار را نداشته باشید..(استفان لاندین، هری پل، جان کریستنسن)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  انتشار كتاب «هنر مشاركت آفريني»

كتاب «هنر مشاركت آفريني» (پل زدن بر شكاف ميان افراد و قابليت ها) توسط نشر فرا منتشر شد...
شايد بزرگترين چيزي كه در سازمان ها فراموش كرده ايم اين است كه برجسته ترين استراتژي نيز بي ارزش است اگر!، كاركنان نتوانند پذيراي آن بوده و در آن مشاركت كنند.....
انتشار چاپ نخست كتاب «هنر مشاركت آفريني» با عنوان فرعي (پل زدن بر شكاف ميان افراد و قابليت ها) توسط سازمان فرهنگي فرا در شهريور ماه 1393.

فرازهايي از كتاب:

آمار سازمان گالوپ هشدار دهنده است. در آمريكا نزديك به سه چهارم كاركنان در كار مشاركت فعال ندارند. و اين عدم مشاركت هرساله هزينه اي بالغ بر 300 ميليارد دلار بابت بهره وري از دست رفته، به اقتصاد اين كشور تحميل مي كند.

اگر رهبران به نبوغ كاركنان باور داشته باشند و به آن ها اجازه تفكر درباره تصوير بزرگ را بدهند، كاركنان با مشاركت خود كسب و كار را متحول خواهند كرد... غيرممكن است در سازماني كه از افراد خواسته مي شود فقط كارشان را انجام دهند، بخواهيم بزرگ بيانديشند. آن ها بايد تصوير بزرگ كسب و كار و اهداف كلي آن را درك كنند...

كاركنان مي خواهند در متن داستان باشند. كاركنان مشاركت داده شده احساس مي كنند هر آنچه انجام مي دهند در زندگي ساير افراد تفاوت ايجاد مي كند... رهبران بايد به كاركنان اجازه دهند در حل پازل هاي كسب و كار نقشي فعال داشته باشند. افراد نمي خواهند به آنها گفته شود كه چگونه فكر كنند... در ورزش يا كسب و كار، افراد مي خواهند در بازي حضور داشته باشند و دوست ندارند همانند تماشاگران كنار بنشينند. آن ها مي خواهند بخشي از سفر كسب و كار باشند.

رهبران ماه ها وقت صرف تدوين استراتژي مي كنند و سپس آن را در جعبه استراتژي قرار مي دهند و به سمت كاركنان روانه مي كنند. سپس مي پرسند چرا كاركنان درباره استراتژي هيجان زده و متحير نمي شوند. كاركنان نمي توانند درك كنند كه استراتژي چقدر حياتي است، زيرا نمي دانند در تدوين آن چه اتفاقي افتاده است... شايد بزرگترين چيزي كه در سازمان ها فراموش كرده ايم اين است كه برجسته ترين استراتژي نيز بي ارزش است اگر!، كاركنان نتوانند پذيراي آن بوده و در آن مشاركت كنند.

فهرست مطالب:

بخش 1 : منظوراز «مشاركت» چيست؟
بخش 2 : درّه عدم مشاركت
بخش 3 : شش كليد مشاركت
بخش 4 : فرآيند مشاركت استراتژيك

  •     نويسنده: جيم هودان
  •     مترجم: دكتر احمد عيسي خاني
  •     حامي فرهنگي:  شركت ايريسا
  •     خصوصيات چاپ: قطع رقعي - شهريور ماه 1393
  •     تعداد صفحه: 281
  •     قيمت: 14500 تومان

[خريد با 10% تخفيف]
تلفن سفارش: 88880700 الي
88880702

The Art of Engagement
مرجع: http://www.fara.ir/index.php?target=bekhan&function=viewBook(1130042)
آخرین اخبار فرا
- انتشار كتاب «گفتاری بر بهترین های مدیریت- جلد دوم»
- انتشار كتاب «گفتاری بر بهترین های مدیریت- جلد اول»
- انتشار كتاب «چگونه می توان مدیرعامل شد»
- انتشار كتاب «ناگفته های نام های تجاری بزرگ»
- چای را با هم بودیم!


تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network