سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

این بود وظیفه من: خلق انگیزه برای دست‏یابی به هدف‏های والا در کنار رسیدن به هدف‏های فردی..(گزنفون)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  انتشار كتاب مدير اثربخش

جديديترين كتاب سازمان فرهنگي فرا، مدير اثربخش به چاپ رسيد.
به مدير بابت اثربخش بودن مزد مي دهند.
شمار زيادي از مديران اثربخش همواره دفتر زمان را با خود دارند و همه ماهه به طور منظم به آن رجوع مي كنند. در هر يك از اين رجوع ها، ضمن بازانديشي، برنامه ها را دوباره تنظيم مي كنند. اولين كار در اين زمينه آن است كه كارهايي را كه نبايد بشود، كارهايي را كه واقعا تلف كننده وقت است و ثمر ندارد از برنامه حذف كنيم. براي يافتن كارهاي وقت كش، فعاليت هاي دفتر زمان را نگاه كرده و از خود مي پرسند: «اگر اين كارها را نكنم چه مي شود؟» و اگر پاسخ اين باشد كه «هيچ»، دست از آن كارها برمي دارند.

مدير اثربخش، كتابي است درباره اثربخشي و فرق آن با كارآمدي؛ كتابي است كه به معرفي مدير اثربخش مي پردازد. دراكر مي گويد در انتقال از دوره كارِ دستي به دوره كار فكري، سازمان ها نيز بايد نيازهاي اين تحول را تامين كنند. او در هفت فصل، ويژگي ها و وظايف مدير اثربخش را بررسي مي كند. دراكر معتقد است اثربخشي را مي توان آموخت و بايد آموخت و وي در اين كتاب پنج راه را براي اثربخش شدن پيشنهاد مي كند و به شرح اين راه ها مي پردازد.

    نويسنده:
پيتر دراكر
    ترجمه:
فضل اله اميني
    حامي:
    چاپ:
اول
    قيمت:
99000 تومان


مرجع: The Effective Executive
آخرین اخبار فرا
- انتشار كتاب «گفتاری بر بهترین های مدیریت- جلد دوم»
- انتشار كتاب «گفتاری بر بهترین های مدیریت- جلد اول»
- انتشار كتاب «چگونه می توان مدیرعامل شد»
- انتشار كتاب «ناگفته های نام های تجاری بزرگ»
- چای را با هم بودیم!


تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network